Reacties
Reacties 51 - 100 van 108
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ans en Kees | We zijn weekje weggeweest dus geen reaktie op je verjaardag… | 13 feb. '17 |
| Yvonne | Mooie foto's, mooie graffiti kunst! Leuk om te… | 12 feb. '17 |
| Riet | Hallo jullie beiden Watveen mooie foto's van… | 10 feb. '17 |
| José | Prachtige beelden .mooi mee genieten . En voor niks… | 9 feb. '17 |
| Wat een mooie foto van opa me Ben. | Hallo Joke en Gert-Jan, Wat een pech zeg, ik kan het… | 8 feb. '17 |
| Riet | Hallo jullie beiden, Dat is pech, ik hoop dat de paspoorten… | 7 feb. '17 |
| Ger | Hallo Gert-Jan en Joke Dat is stevig balen, maar zoals… | 7 feb. '17 |
| Wat een mooie foto van opa me Ben. | Hallo Joke. Sorry verkeerd begrepen niet goed gelezen… | 6 feb. '17 |
| Wat een mooie foto van opa me Ben. | Hallo Joke en Gertjan, Van harte gefeliciteerd Joke… | 6 feb. '17 |
| Yvonne | In ieder geval sportief en ondernemend bezig! En "… | 4 feb. '17 |
| José | Heel mooi en prachtig teamwork. Ieder zijn taak.En… | 1 feb. '17 |
| Ans en Kees | Verbaas me niets dat jij reaktie zet op Trip Advisor… | 31 jan. '17 |
| Elfri | Wat een romantiek die zwaantjes, Joke en Gert Jan;).… | 29 jan. '17 |
| Marieke | Hoi Joke en Gert-Jan, Jullie hebben al weet heel wat… | 28 jan. '17 |
| José | Luitjes. Tot over een week. En veel jolijt. Wij zitten… | 24 jan. '17 |
| Elfri | Leuke foto gert jan! Ben benieuw of jullie vertrokken… | 23 jan. '17 |
| Wat een mooie foto van opa me Ben. | Hallo Joke en Gertjan, wat hebben jullie al geweldige… | 23 jan. '17 |
| Ans en Kees | Hoi Joke en Gertjan, ben er voor gaan zitten om jullie… | 23 jan. '17 |
| Netty van der Voort | Hoi Gert-Jan en Joke, jammer tot vrijdag geen verhalen.… | 23 jan. '17 |
| Elfri | Ook bij Eva op bezoek geweest;) | 22 jan. '17 |
| Mieke Kerkhoven | Tjonge wat hebben jullie al veel mooie dingen gezien,… | 21 jan. '17 |
| Ger | Schitterend hoor. | 19 jan. '17 |
| Elfri | Hallo Joke en Gert jan, Mart noemt jullie pieper en… | 19 jan. '17 |
| Elfri | Hallo Joke en Gert jan, Mart noemt jullie pieper en… | 19 jan. '17 |
| Mariette | Heb er even wat tijd voor uitgetrokken om jullie reisverslagen… | 16 jan. '17 |
| José | Hallo Gertjan en joke, Mooi verteld allemaal en wat… | 15 jan. '17 |
| Riet | hallo Joke en Gert-Jan, Gezellig met jullie verhalen… | 12 jan. '17 |
| Anne | of deze! | 11 jan. '17 |
| Anne | Die wil ik!! | 11 jan. '17 |
| Marieke | Wat hebben jullie al veel gezien! Zal wel flink omschakelen… | 9 jan. '17 |
| Elfri | Wat zijn ze grappig hè, die pinguïns!!! | 8 jan. '17 |
| Yvonne | Geweldig ! Superleuk om jullie reis zo te volgen.… | 8 jan. '17 |
| Ger | Leuke foto's hoor. | 8 jan. '17 |
| Ger | Okee,dan moet je een eind rijden voor verschillende… | 8 jan. '17 |
| Elfri | Wat zien we nou Gert Jan; onder de droogkap:) | 7 jan. '17 |
| Elfri | Een continent vol verrassingen hè! | 7 jan. '17 |
| Carst de Kock | De beste wensen voor 2017. Mooi avontuur! Soms is… | 6 jan. '17 |
| Jim van tol | Beste reizigers, Mooie verhalen. Daarnaast natuurlijk… | 5 jan. '17 |
| José | Goedemorgen Gertjan en Joke, Dat is wel mooi die tegenstelling.… | 5 jan. '17 |
| José | Wat schattig die gekleurde huisjes. En al mooie foto's.… | 3 jan. '17 |
| Ger | Toch wel een mooie stad lijkt me , als ik de foto'zie.… | 3 jan. '17 |
| Ger | Lekker toch die temperatuur, geniet ervan. | 31 dec. '16 |
| Ger | Wij gaan jullie zeker volgen. Prettige reis en vergeet… | 31 dec. '16 |
| Elfri | Fijn dat jullie veilig in Zuid-Amerika aan zijn gekomen!… | 30 dec. '16 |
| Mariette | Wens jullie daar een mooie jaarwisseling. | 30 dec. '16 |
| Marieke | Hallo buurtjes, Leuk om jullie eerste verslag te lezen.… | 30 dec. '16 |
| Maud | Buen viaje que os lo paseis bien | 29 dec. '16 |
| JeNne | Goede reis en behouden thuiskomst na alle prachtervaringen. | 27 dec. '16 |
| Mieke Kerkhoven | Morgen is het eindelijk zover. Een goede, fijne reis… | 27 dec. '16 |
| Tamara | Hoi Joke en Gert-Jan, Via deze weg wens ik jullie… | 21 dec. '16 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Thea Rodenbach: Jammer dat het zo moet eindigen.…
- Ans en Kees: Jammer dat jullie laatste…
- Wat een mooie foto van opa me Ben.: Heel jammer dat jullie zo…
- Netty van der Voort: Jammer maar kan het me wel…
- Maud: Wat een geweldige reis hebben…
Alle reacties »