Laatste dag

4 mei 2019 - Havana, Cuba

Helaas dit is onze laatste dag in Havana. Zaterdag middag komt er een einde aan deze reis. Zondag morgen om 8.00 uur arriveren we op Schiphol. Na drie maanden reizen en constant temperaturen van minimum 25 tot maximaal 36 graden. Drie maanden alleen korte broeken,  t-shirt en sandalen.  Onze laatste dag in Havana hebben we met de Hop-on Hop-off bus nog een paar dingen bekeken. Onder andere het plein van de revolutie,  met enorme draad portretten van Che Guevara en Camillo Cienfuegos. Daarna een enorm grote begraafplaats met een aantal pompeuze grafmonumenten. Maar Ricoleta in Buenos Aires is veel interessanter. Daarna nog de kathedraal in het oude centrum van Havana. En nog wat rondgewandeld door de straatjes van de oude binnenstad. Tenslotte de dag afgesloten met een biertje in een chique hotel uit de dertiger jaren van de vorige eeuw. Dergelijke hotels zijn altijd interessant om te bezoeken en om iets te drinken. Wanneer het er de gelegenheid voor is, doen we dat dan ook bijna altijd. Vanavond nog ter afsluiting een keer lekker uit eten en dan zit het erop.

Ik hoop dat iedereen weer heeft mee kunnen genieten van onze belevenissen en onze ervaringen. En dat mijn blog aan de hoge verwachtingen na de vorige reis heeft kunnen voldoen. Ik vond het in ieder geval zeer leuk om te doen. Het is ook een leuke manier om iedereen op de hoogte te houden. En onze reis mee te laten beleven. We zien jullie allemaal wel weer in Nederland.

1. Ans en Kees:
    4 mei 2019
    We hebben heerlijk meegelift met jullie reis, een goede terugreis !
  2. Riet:
    5 mei 2019
    Het was een mooie tijd jullie wereld reis op deze wijze mee te beleven.
    Fijn dat alle zo goed gegaan is !!!
    Hopelijk valt de terugreis mee, het weerzien zal een feestje worden,
    tot spoedig Riet
  3. Ria:
    5 mei 2019
    Met veel plezier heb ik jullie reisverslagen gelezen. Veel gezien, veel gereisd en lekker genoten van zon weer en strand. Hopelijk is de terugreis goed verlopen. Het weer in nederland is waarschijnlijk een afknapper. 🌧☔🤔
  4. Wat een mooie foto van opa me Ben.:
    6 mei 2019
    Ik zal het gaan missen wat was het weer een avontuur, van deze reis kunnen jullie nog heel lang nagenieten.
    Het zal wel wennen zijn leg de korte broeken nog maar even in de kast.
    En doe maar een warme trui en lange broek aan.
    Tot gauw Jeanette😘