Een lange reisdag

15 februari 2019 - Medellín, Colombia

We zouden om half twee vertrekken met de taxi naar Armenia, om via Bogotá naar Medellin te vliegen. Er was dus 's morgens nog tijd genoeg om inkopen te doen , broodjes voor onderweg,  mijn verslag van het bezoek aan de koffie finca te schrijven. Iets waar ik gisteren niet aan was toegekomen. En foto's te nemen van de Willy's en ons hotel. In Armenia vertrok het vliegtuig al met een half uur vertraging.  Dus of we onze aansluiting zouden halen was nog maar de vraag. In Bogota hadden ze gelukkig vanwege de vertraging onze vlucht omgeboekt. We zouden nu om 19.45 vertrekken naar Medellin. Twee uur later dan eerst.  Gelukkig had Joke ergens wifi vandaan gehaald. Zodat we het hotel konden laten weten dat ze ons later zouden moeten ophalen. We waren om kwart over negen op het vliegveld van Medellin. Daar bleek het nog een uur te zijn naar het hotel. Waar we om kwart over tien aankwamen. Kompleet afgedraaid. Maar met mijn darmen gaat het dankzij de imodium al veel beter.