Laatste dag in Puerto natales

22 januari 2017 - Puerto Natales, Chili

Vandaag was zoals het hoort op zondag, ahem, een rustige dag. Hotels geboekt in Mendoza en in Santiago de Chili. We hebben besloten om een dag eerder naar Santiago te gaan. Om te vermijden dat we door oponthoud aan de Argentijns- Chileense grens niet op tijd op het vliegveld zijn voor het vliegtuig naar Paaseiland.
Verder was onze belangrijkste bezigheid lezen en koffie met chocolade taart eten. Toch een belangrijke bezigheid en een stuk lekkere taart eten is ook een goede besteding van de middag.

Morgen gaan we aan boord van de Evangelista , de boot van Navimag naar Puerto Montt. Vanaf nu tot volgende week vrijdag dus geen blog.

1. Netty van der Voort:
    23 januari 2017
    Hoi Gert-Jan en Joke, jammer tot vrijdag geen verhalen. Wij lezen ze met veel plezier. Wat maken jullie een geweldige reis zeg.
    Veel plezier op de boot en geniet nog van al het moois. Groeten van Jelle en Netty
  2. Ans en Kees:
    23 januari 2017
    Hoi Joke en Gertjan, ben er voor gaan zitten om jullie reis te volgen ,prachtige foto's maar dat is Joke wel toevertouwdt.
    Stukje taart met chocomelk op foto denk erom je moet het allemaal meesjouwen!
    Wens jullie nog een hele mooie reis verder groetjes Kees en Ans
  3. Wat een mooie foto van opa me Ben.:
    23 januari 2017
    Hallo Joke en Gertjan, wat hebben jullie al geweldige dingen gezien en ondernomen. Vooral de gletchers geweldig zeg wat een ervaring.
    Blijf jullie volgen goed reis en geniet van al dat moois. Wal zul je prachtige foto's kunnen maken Joke.
    Groetjes Jeanette