De bus naar Cancun

17 april 2019 - Cancún, Mexico

Vandaag was een lange reisdag. Een busrit van zes uur. We kwamen allebei ook behoorlijk gaar uit de bus. Het waren goede stoelen,  maar na zes uur niet bewegen ben je toch echt afgedraaid. Dan merk je toch weer dat de leeftijd gaat tellen. We verblijven in een hotel/hostel. Het ziet er goed uit,  goede kamers en niet duur. We hebben eerst nog wat bier gedronken voordat we gingen douchen om het stof van de reis af te spoelen. Het diner was bij de prijs inbegrepen. Nou ja diner. Een bord niet helemaal gare pasta. Maar we mogen niet klagen het kostte niets. Toen we in het restaurant aankwamen zat het al bijna helemaal vol met jongeren , jonger dan onze kinderen. We zeiden al tegen elkaar Paps en Mams zijn ook gearriveerd. Helaas kwam de bestelde wijn pas toen we de pasta op hadden. Omdat het geen grote hoeveelheden waren wilden we nog een dessert. Het duurde zeker drie kwartier en twee keer vragen voordat het werd bezorgd. Toen we het op hadden zijn pap en mam naar de kamer gegaan.  Zodat de kinderen hun gang konden gaan.

Morgen vertrekken we naar Cuba. Omdat het heel onzeker is of en wanneer we WiFi hebben is er waarschijnlijk niet altijd een blog. Maar ik hou wel een verslag bij om dat op een later tijdstip te publiceren met de bijbehorende foto's.