Trinidad

26 april 2019 - Trinidad, Cuba

Vandaag hebben we een rondwandeling door Trinidad gemaakt. Nadat we eerst op het terras voor het Casa de Musica mijn blog hebben bijgewerkt. En onze email gecontroleerd. Ook hebben we voor morgen een tour geboekt. Trinidad is een heel mooei stad. Het ziet er uit alsof er zeker 200 jaar lang niets aan is gedaan. Behalve misschien af en toe een likje verf. Aan de straten is zeker niets gedaan. Ook hebben we nog het museum van de strijd tegen de bandieten bezocht." Bijzonder interessant". Wat wel heel mooi is, is het Casa Romantico. Een prachtig oud huis, met mooie ruime kamers rond een binnenplaats. Daar zouden we wel in willen wonen. Maar het zal wel niet te koop zijn. En dan nog veel te duur. De casa waar we nu in verblijven is de minste tot nu toe. Toen we eind van de middag op het terras op de trappen van het Casa de Musica nog een biertje wilden drinken, kregen we te horen dat ze alleen cocktails schonken. En daar hadden wij op dat moment geen zin in. Wij wilden bier. Er werd nog net niet gezegd dat we naar een andere plaats op het terras, met allemaal de zelfde stoelen, moesten verhuizen. Maar het scheelde niet veel. Toen is Joke maar ergena anders twee flesjes bier gaan halen. We hebben ze op hetzelfde tafeltje op gedronken.