Afscheid en verjaardag

26 juni 2022 - Cairns, Australië

Vandaag stond geheel in het teken van het inpakken van tassen en het opruimen van de campers. Het is Anne en Paul gelukt om alles in de verschillende tassen in te pakken. Ben en ik hebben dit vanuit onze camper bekeken en gezien dat alles goed ging. Na het ontbijt zijn we vertrokken. Ben zat in zijn autostoel te midden van alle tassen.  Maar eerst moest er nog koffie worden gedronken in het restaurant waar we hen in Cairns weer hebben ontmoet na twee maanden rondreizen. Daarna zijn Anne en Paul nog de laatste  inkopen gaan doen. En hun bagage op het vliegveld in bewaring geven. Wij hebben alvast onze tassen naar ons hotel gebracht. Gelukkig konden we die al op onze kamer zetten. Daarna zijn we naar Britz gegaan om onze camper in te leveren. Anne en Paul kwamen even later.

Daarna zijn we met een taxi naar een restaurant een eind verderop,  voor Australische begrippen dichtbij,  gegaan. Omdat het mijn verjaardag was, had Paul een goed restaurant geboekt voor een uitgebreide lunch. Compleet met cocktails vooraf. We hebben een keuze gemaakt uit de verschillende gerechten en die samen opgegeten. En voor de altijd hongerige Ben een broodje. Het meisje dat ons hielp bleek nederlandse te zijn en al vier jaar in Australië te wonen. Alles was echt heel goed en lekker. Een uitstekende  manier om mijn verjaardag te vieren en afscheid te nemen van Australië. En ook om voorlopig afscheid te nemen van Anne, Paul en Ben.  Maar we zien elkaar weer gauw, want we zijn heel benieuwd naar hun appartement in  Den Bosch. Zij vetrekken vanavond naar Bali. Wij morgen via Melbourne naar Adelaide.  En dan de  volgende dag weer via Melbourne naar Dubai. Twee hele reisdagen. Dat we vanaf Adelaide  naar Dubai vliegen komt omdat we bij het boeken van de vlucht nog niet wisten, of hadden kunnen denken dat Anne, Paul en Ben nog eerder dan wij weer in Nederland terug zouden zijn.

1. Marian Trum:
    26 juni 2022
    Goede reis voor iedereen! Kom veilig weer thuis
  2. Netty van der Voort:
    26 juni 2022
    Van harte gefeliciteerd Gert Jan!!!
  3. Ria:
    27 juni 2022
    Goede reis en kom veilig thuis.
    Tot in Den Bosch 👋
  4. Monique:
    27 juni 2022
    🎉Gefeliciteerd Gert-Jan, fijn dat je deze dag op zo’n bijzondere manier/plaats gevierd hebt!!