Naam:
Foto’s:
3490
Video’s:

Over ons

Reizen is een van onze hobby's. We hebben al eerder verre reizen gemaakt. Maar dan vooral naar Azie, onder andere in 2009 naar China en Nepal. En in 2014 naar zuidelijk Afrika. Verder hebben een aantal korte reizen gemaakt in Europa. Daarnaast houden we ervan om in de zomer met de caravan weg te gaan. En dan voornamelijk in ons eigen land.

Over onze reis

Wij hebben begin  2017 een rondreis van 4 maanden gemaakt door Zuid Amerika. Tijdens deze reis hebben we de volgende landen bezocht: Argentinie, Chili, Peru, Ecuador en Colombia. En de volgende streken en eilanden: patagonie, paaseiland, het amazone gebied en de galapagos eilanden.

Verder heb ik deze blog ook gebruikt  om de blog van onze reis naar China en Nepal op te plaatsen.

Ook van onze toekomstige reizen wil ik een blog gaan bijhouden.

Onze laatste reis is een reis van 3 maanden door Colombia, Guatamala, Mexico, Belize en Cuba.

Onze volgende reis is naar Australië via New York en Hawaï. Dit is  niet alleen een toeristische reis,  maar we gaan ook onze in Adelaide geboren kleinzoon opzoeken. En natuurlijk ook onze dochter en haar vriend.

Bezochte landen

Wij hebben 54 landen (22%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Belize, Bosnië en Herzegovina, Botswana, Chili, China, Colombia, Cuba, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Egypte, El Salvador, Frankrijk, Guatemala, Hongarije, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Israël, Italië, Jordanië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Marokko, Mexico, Monaco, Myanmar, Namibië, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden.