de laatste voorbereidingen

4 oktober 2009 - Waalre, Nederland

23 september 2009

Het is nog twee en een halve week voordat we gaan. Het meeste is al geregeld en voorbereid. Volgende week verwacht ik de reispapieren. Wanneer die binnen zijn kunnen we online inchecken. We vertrekken zondags om 18.30 van Schiphol, zodat we nog alle tijd hebben om in te pakken, kareltje naar zijn logeeradres te brengen en de laatste zaken te regelen. De website is ook aangepast zodat familie, vrienden en collega's op de hoogte kunnen worden gehouden van onze ervaringen en hopelijk kunnen genieten van de foto's

03 oktober 2009

Nog een week te gaan.  De reispapieren zijn vorige week zaterdag ontvangen. De papieren zijn gescand en naar joke's Hotmail verstuurd. Ook zijn nog kopie' n op een USB stick gezet. De meeste benodigdheden zijn verzameld en bij elkaar gelegd. Wat nu nog rest is de laatste dingetjes verzamelen en volgend weekend de tassen pakken. We hebben besloten om met de trein naar Schiphol te gaan. Dit is toch gemakkelijker. Bart brengt ons naar het Station in Eindhoven. Er we nemen een rechtstreekse verbinding. De trein stopt op Schiphol, zodat we ook geen problemen hebben met files en parkeren.